..åh, vilka trevliga dagar!


Jag får be om ursäkt för den dåligt dåliga uppdateringen! Men helgen har varit packad av aktiviteter....

Helgen blev händelserik må jag säga - det blir vad man gör det till, eller?:)
På fredagskvällen träffade jag Fanny och Marie som, för inte så länge sedan, flyttat ner från Växjö till Malmö! Slutade med en trevlig utgång på Debaser där det tydligen var de rutiga skjortornas dag idag;)
  
Lördagen började med jobb, efter en tre timmars sömn, på Aq-va-kul som simlärare för Sk Ran! Gjorde en massa ärenden på möllevång, stack hem och tog sedan tåget till Höör. Fikade med farmor, körde hem och hämtade saker inför loppisen på söndagen,..
Tacos och vänner hemma hos mig förgyllde kvällen! Natten började på Babel och dans till soul, Och slutade på ett sådär spontant och trevligt sätt...

Så, många händelser och alldeles för lite sömn resulterade i 13 timmars sömn, och vaknade upp vid tretton tiden idag!! Fick undan lite betalningar osv, och vid fem tog jag mig till Ribbersborgsskolan och simundervisningen! Därefter blev det träning och nu sitter jag här.
Ska se tredje avsnittet av "I Anneli" - ni MÅSTE bara se det!! Den är såååå underbar!!

Skola imorgon. Spännande, spännande...


Kommentera här: