Hemma igen!


Åter hemma igen, efter en veckas vandrande i norska fjällen tillsammans med klassvänner och studenter från mah:) Tyinholmen var, om inte ännu vackrare, i nyutsprucken höstskrud! Veckan kommer att återberättas en kommande dag då mer tid och ork finns att nyttja.
Återvände hem vid fyratiden, efter elva timmars körande ifrån fjällen till Malmö. Och det första jag gjorde när jag dragit upp all packning från den lånade ryggsäcken var att chansa på ledig tvättid. Och jo, där var en vänlig själ som lät mig tvätta efteråt. Och fick all tvätt tvättad ikväll!! I posten fanns en gratisbiljett med Skånetrafiken, och ett avi så jag tillslut får hämta hem ryggsäcken jag köpte för två veckor sedan
Jag säger då det...


Nu slänger jag mig framför tv:n och öppnar en flaska vin (anno 2005)!





 

Kommentera här: