Vilken otursdag


Negativa händelser idag:

1) Jag vaknade runt halv åtta, efter en max två timmars sömn.
2) Glömt stången hemma i Sösdala så jag inte kunde hänga upp mina kläder under loppisen.
3) Glömde nycklarna hemma och lyckades alltså låsa mig ute
4) Försäljningen gick jättedåligt under loppisen på drottningtorget
5) Vid middag kunde jag skymta en gul lapp på Sabbes bil = P-bot på 1000spänn!!
6) Under eftermiddagen började mobilen varna för lågt batteri.
7) Skickade ett meddelande till FEL person, vilket skapade en liiten konstig känsla.
8) Stadsbussen i Lund körde förbi mig när jag, just när den kom, stod lutad mot en stolpe och vilade mina ögon under några sekunder. Fick gå till Ylva istället.

Positiva händerlser idag:

1) Isabella ringde - vilken trevlig överraskning!
2) Gjorde några fynd på loppisen i Folkets park.
3) Fick en massa motion idag då jag var tvungen att gå en massa. Men tja, skönt ändå.
4) Fanny hjälpte mig att ladda mobilen då hon lånade ut sin laddare till mig.
5) Blev serverad kvällsmat av Ylva som hade gjort spenatpaj - mums!
6) Kom tillslut in och hem i lägenheten - tack kära roomie!

Kommentera här: