Spring inte ifrån en resegaranti


Jag ringde precis för att kolla läget med min resegaranti och kvällen då jag inte fick åka med bussen och istället fick betala för taxi.
De är väldigt vänliga på kundkänsten. Men eftersom två månader inte har gått. Får jag se till att ha två veckors tålamod!
Något säger mig att inte släppa taget om denna lilla tvist. Rätt ska va rätt!

Friidrott idag; visste inte att det var  svårt att springa. Och kan ni tänka er på hur många olika sätt man egentligen kan springa?! 

Lite jobb är fixat i dagarna, och simmöte imorgon! Har en hel del på G i livet känns det som. Nu ska jag bara se till att inte vara för optimistisk.

Min tidsoptimism bådar dock gott! Jag har som mål att komma i tid till minst tre av fyra lektioner denna höst. Och än så länge får jag nog säga att det går bra:) Eller, några kommentarer på den?! Haha, lätt att säga efter TVÅ reko lektioner. Men Norge får nog också räknas tycker jag..;)

Jag säger då det. Nu ska jag iväg till biblioteket och...plugga!!

Må väl!





Kommentera här: