Mitt 300:de inlägg!!


Skillnaden med att skriva såhär på en blogg, utan som helst innehåll och läsbart radavstånd gjorde det betydligt svårare för mig att dels kunna läsa vad jag skrivit, men också svårt att kunna skriva samtidigt som jag försöker se vad det är för bokstäver som jag tryckt ner på tangent bordet framför mig.

 

Om jag istället skulle börja skriva som jag gör i min nuvarande hemtentamen i "Fördjupat


friluftsliv", hade det varit så mycket enklare att fokusera på vad det just är hon skriver


om. Samtidigt som man också skriver i storlek 12, och Times New Roman, som kanske inte alltid är


lika upphetsande alla gånger. Men hade man fått en orgasm varje gång man läst en upphetsande


text skulle svenskarna va lika torra som . Vi vill ju ansöka om dräneringstillstånd!!
 






Jag tog en morgonpromenad innan slagspelslektionen, gjorde några bakåt kullerbyttor på gymnastiken och har nu kommit fram till en möjlig tredjedel på min hemtentamen.

- Tänk vilka knasiga upptåg som kan göra en tillfredställd i livet:)


På återseende!



 

Kommentera här: