Back från Kalmar


Igår kväll kom Sabbe och jag hem efter två dagar i Kalmar! Man känner sig lika glad när man fått vara i Bellas sällskap:) Vi lagade underbar laxpaj, gick en runda på stan, samtalade, åt sushi uppe på stadsmuren... och vilken vind det var i stan! Umgicks också med Bellas granne och hans kompis som var på besök från England.  

Idag är det fredag, och jag hoppas få komma med på yogan om en timme. Därefter ska jag besöka Gate 38, Johann Selles utställning, och sedan är det jobb fram till nio ikväll. Ett glas kommer också tas ikväll efter jobbet...

Min Cada-flicka, Rebecka, ringde idag med!:) Dock missade jag hennes samtal. MEN hon är i Sverige fram till söndag. OCH jag är ledig imorgon och hoppas kunna träffa henn!!:)

...

Vi ses i marchallens skugga, Amen...

:)

Kommentera här: