Oväntat brev...


("v")

Okej, jag måste ha världens gulligaste föräldrar!!
Jag fick precis ett kuvert i brevlådan innehållande följande:

- Ett frikort hos skånetrafiken.
- Refillkort till mobilen.
- 50:-bonuscheck på ica.
- En trisslott.

Och alltsammans vikt i ett reklamblad om hur man "löser sina dyra lån - spara 1000-lappar".

Åh vad jag fick mig en glädjefylld överraskning och ett sådan hjärtligt skratt som får en att bara vilja krama om dem hårt av kärlek!!
Och det slog mig igen, angående en sak som jag samtalade om i helgen. Det finns lika många sätt att visa kärlek som det finns olika former utav kärleksrelationer, ja som det finns människor på jorden. Det gemensamma är att man känner. Och som sagt, vi visar den och känner av den på olika sätt. Detta var, för mig, ett sätt som jag kännde av det:) Överraskat, med en tanke bakom och väldigt väl menat. Jag kunde se att pappa hade skrivit adressen, och avslutat den med Malmö (FF). Kuvertet doftade hemma...

Nu ska jag förresten iväg och posta ett annat brev, till min vän i Italien!

...och NU fortsätter dagen:)


 



Kommentarer:

1 pappa:

Hej Madde !sidan "löser sina dyra lån - spara 1000-lappar".ja, det var inte den sidan jag menade....andra sidan som jag tänkte på. 100 bilder gratis (frakt 29kr) som var tippset. fribiljetterna droppar in nu. ha de!



Kommentera här: