Oväntat möte


Jag var idag ute på min första värvningsrunda. Och nej jag värvade inte någon under de två timmar jag var ute. Dock var jag väldigt nära i tre fall. Och i ett fjärde ville en man gå med var inte svensk medborgare. Så, nära nära..

Dagen gav ett väldigt oväntat möte då jag stoppde en person vars kompis kände igen mig. Och, jag kände igen hans stickade mössa. Vågar jag säga att det var en person jag träffade på juldagen och fick möjlighet att lära känna under några intensiva dagar?! En timme senare kände jag hur det vibbrerade i fickan, och jag hade ett missat samtal från personen.
Jag har nog fortfarande inte smält denna plötsliga händelse...

Imorgon är det nya tag som gäller, och med en föhoppning om en god och trevlig kvällsmiddag:)

Vi syns i marshallens skugga, Amen.



Kommentera här: