Dags att tatuera sig?!


...jag tog mig till en tattostudie idag hos Staffan Art Tattoo (seriöst ställe?) och skrev ner mina tankar och idéer på ett vitt blad. Så, om cirka en vecka hör han av sig så får vi se om jag blir väldigt, väldigt nöjd eller ej:)


Jag gjorde en mamma aning nervös när jag berättade om tattueringen. DÅ gjorde mamma MIG en aning mer nervös när hon berättade om giftormen som hade smitit från en lägenhet i ett hyreshus här i Malmö. Samtliga lägenheter hade fått genomsökas, och vare sig med eller utan tillstånd hade dem brytit sig in i lägenheterna för att så fort som möjligt kunna få tag på odjuret... Ormar är det värsta jag vet, och det kryper fortfarande i kroppen på mig...:S

Sensuella, Isabella - imorgon åker Sabbe och jag till Kalmar för att träffa vår gemensamma vän!:)

Sov så gott!



Kommentarer:

1 EMMA*:

Dem trodde att det antagligen bara varit ett skämt, då någon ormexpert sagt att personen i fråga inte alls hade någon kunskap om hur ormen betedde sig och så. Hoppas det bara är ett kasst aprilskämt!

Kommentera här: