Tatuhatudatu


Efter en sen natt tog jag mig upp för att träna thai - äntligen en lördag:) Och Hassan drog musten ur mig totalt!! Eller, jag själv, på egen hand så klart. Men, det är något med han som tränare som gör att jag biter ihop och fortsätter tills jag nästan känner för att spy. "Kom igen Madde, ännu mer." Och så tar jag mig samman, tar några skutt i luften (jag känner faktiskt att jag blivit lite spänstigare i benen:)) och fortsätter slå mot säcken. Jag möter den, hårt. Av samtliga slag blir jag nöjd med en femtedel utav dem. Fem stycken är kanske till och med bra. Det handlar om timing.

Jag var hos Tatueraren efteråt. Och han visade mig bilden på en älv som han hade ritat. Den var inte alls som jag hade föreställt mig. Men jag tyckte om den, delvis. Dock tror jag att jag ska ta mig till ett annat ställe. Känner mig inte riktigt bekväm med honom, rent kemiskt oss emellan. Man känner att han har gjort det här ett bra tag. Och det är så klart bra. Men, på det där slentriana sättet.
Vi får la se.
Jakten är inte över!

Jag tänkte jag skulle ta mig till Landskrona idag! Där finns en fotoutställning på Café 261 som verkar lockande! Dessutom är jag ledig idag och känner för att ta dagen som den kommer!:) Rebecka, som är på Sverigebesök, fick jag tyvärr inte till en träff med..


Idag ler vi med hela hjärtat:)



Kommentera här: