What do I want? What do I need?


Har suttit en hel sen kväll framför datorn utan att fått något vettigt att skriva om dagen som passerat. Men åh, vilken dag det varig idag:)
Jag hade en väldigt kort men trevlig promenad efter jobbet med en väldigt trevlig och jordnära person. Och det har så klart fått mig att fundera ytterligare på, inte bara vad det är för typ av personlighet jag faller för, men också vad det är för personlighet som jag behöver ha nära, och som kompliterar mig på bästa sätt!

Och inte för att jag känner någon större press på att finna denna fantastiska människa som jag vet kommer att förgylla alla mina dagar och att tillsammans med honom (yes, jag är absolut hetro)samla vackra minnen och fina stunder! Jag har dock funderat på det endel den senaste tiden då jag känner mig en aning vilse i var gränsen går i vad jag faller för och vad det är jag behöver!:)


God natt allesammans:)



Kommentera här: