Nu flyttar jag


Jag har precis burit ner de sista sakerna till bilen som står fint parkerad på andra sidan vägen från lägenheten. De sista som kommer bäras ut ur lägenheten blir väl den stora, svarta sopsäcken från köket. Klassiker.

Fy vad jag kommer sakna allt. Att bo, just här, i detta rummet, denna lägenheten, i detta området, värnhem, Malmö...

Men jag tog ju mitt beslut utav en annledning.
Dock påminns jag åter igen om hur mycket jag engslas utav förändringar där valen har varit mina egna, och hur mycket det ligger i att jag inte alls tycker om att fatta dem där besluten och livsnödvändiga valen. 

Hoppas på att mamma mia är hemma och kan hjälpa mig packa in allt. Jag kommer inte kunna packa upp förrän på söndag.
Har tagit på mig lite extratimmar denna vecka för att kompensera till den lediga helgen.
På lördag blir det bröllop och storfest!! Det är Johanna, mammas kusin, som gifter sig med sin Henrik:) Och det firandet ser jag verkligen framemot:) Kolla in deras bröllopsblogg:)

...

Oioi, plötsligt ringde en möjlig köpare till min flöjt... Ska jag sälja?!

Nu går flyttlassen hemåt!

Kommentera här: