The Ark, The End...


Idag är det fredag, och solen skiner så där härligt att man får dåligt samvete av att sitta inne...:/
Så, jag får väl ta mig ut snart då:)
Håller på att lägga upp lite annonser på blocket. Skönt att få det gjort!
Sedan blir det lite träning, och därefter tänkte jag nog färga håret!

Ikväll blir det faktiskt festivalen som gäller! Trodde jag inte skulle spenderat så många kvällar som jag faktiskt gjort där. Men det har varit mycket intressant musik som spelat! Och det är svårt att säga nej till:)

Ikväll spelar Jenny Wilson och Tensta Gospel, Maskinen och till slut THE ARK!!!
Och med tanke på att detta antagligen kommer bli den alldra sista spelningen som jag, och med många andra, kommer att få uppleva tänkte jag att jag skulle dela med mig utav min tio-i-topp-lista utav alla dem underbara låtar dem gjort:)  

1) It Takes A Fool To Remain Sain





2) Calleth You, Cometh I




3) Let Your Body Decide
 



4) The Most Radical Thing To Do
 



5) Have You Ever Heard A Song

 


6) Tell Me This Night Is Over

7) Abssolutely No Decorum

8) Father Of A Son

9) Breaking Up With God

10) Clamour For Glamour

...

Trevlig fredagskväll på er all:)



Kommentera här: