!!


Boende i Malmö är fixat, och den 1:a februari börjar mitt vik. schama på boendet!
Behöver jag uttrycka min lycka för närvarande?!
Jobbet över julhelgerna är planerade och dem ser lovande ut. Några krockar, men man kan inte få allt här i världen:) Dock tvingas jag stanna kvar i Malmö nyårsafton då jag jobbar till k.l21 och börjar 07.00 dagen efter.  (De sättet att arbeta borde vara straffbart att schemalägga). Men, jag är väl också lika dum som säga ja till det;)

...

Och så,..
Det tragiska mordet som skedde på den 4-åriga pojken utav en annan 10-årig pojke är ett faktum. Hur är det möjligt? Ingen som vet. Det ända som vi alla hoppas på är att pojken som begick det fruktansvärda får det bästa omhändertagande han kan få. Och så hans familj.

  
God natt mina vänner!

Kommentarer:

1 Emma:

Vilken tur vi inte har samma stil o smak!! Och att jag inte köpt dem till dig ;)

Kommentera här: