Imorgon är det juuuuul:)


Kom precis hem från jobbet, och om några timmar ska jag upp för att ta tåget tillbaka till jobbet igen. Fyyy vad skönt det kommer bli när jag flyttar tillbaka ner till Malmö! Jag längtar verkligen!:D
Men jag längtar verkligen till imorgon också! För imorgon är det JUUUUL:) Dock kan jag inte sätta fingret på det. Men denna jul känns inte som andra. Den rätta stämningen och känslan i kroppen har inte infunnit sig. Kanske har det att göra med förra helgen då jag inte alls mådde bra. Jag har liksom känt mig orkeslös och inte alls varit så glad..:/
Men, jag vet att det kommer bli bättre. För jag har inget val helt enkelt:)

...

Idag hade jag en jättefin eftermiddag tillsammans med Isabella!:) Jag fick lite hemgjorda kolor utav henne. Och dem var lika söta, mjuka och goa som hela hon!! Du är så fin Bella, och jag är så glad att få ha dig som vän:) 

...

Och slutligen...
Är det EN kärlekslåt i hela världen som jag skulle vilja få tillägnad så är det absolut den här!:)

Kommentera här: