"5 poäng, ja han går väl ann för en kväll.."


Gårdagen var en väldigt fin dag i fina vänners lag:) Var först och spelade badminton med Sabbe, och hoppas på fortsatt spelande denna vår!! Därefter invigde vi köket hemma hos mig och lagade spenatpankakor. Sedan fortsatte jag träningen på enighet, och en riktigt bra thaiträning med fokus på  sparring; väldigt bra sådan:) Blev arg på tränaren som pressade på som bara den, vilket gjorde att man pressade sig själv till nya nivåer! Magen värkte nästan efter alla smällar man fått ta emot... 

Senare träffade jag Sabbe igen på Nyhavn och poängsatte boysen;) Måste erkänna att jag kände mig en aning mer desperat än Sabbe,..."En femma, tja jo han kan jag tänka mig för en kväll".
Ännu senare gjorde Tania oss sällskap, och kvällen blev sen...

Upp och hoppade klockan sex på lördagsmorgonen och stack iväg till jobbet.

Ikväll nobbar jag lyckligtvis melodifestivalen och träffar Henrik istället; mycket trevligare får jag erkänna!:)

God helg på er alla, och hoppas dagen får en fin mening i livet!


Kommentera här: