Blivande yogaintrsuktör kanske?!


Jag gick på Power Yoga idag och tanken kom åter igen till mig att jag skulle vilja utbilda mig inom området. Ett pluss att de till och med söker Bodybalance-instruktörer på 23seven på värnhem! Nu ska jag bara ge mig kraft för att höra mig för om vad det finns för möjligheter till det.
 
Jag kom också att tänka på min "Jag-vill-göra-lista", där uppdateringe varit en aning seg under det senaste halvåter. Ikväll skrev jag i alla fall till fler saker jag skulle vilja göra.
Med tiden förändras ens vilja, och motivationen till dem man förut skulle vilja göra. Är det då någon som förstår varför jag ibland har så svårt att bestämma mig för saker och ting??!

"Det blir kanske inte som man vill, men då vet vi i alla fall".
/ Henrik-vännen som peppade mig lite ikväll då det inte alltid är så lätt att veta hur mycket man vågar offra i sina relationer man har i livet. Ska jag våga satsa på något med risk att förlora?!

 
Kvällen blev egenmys med mig själv då morgondagen bjuder på arbete!
Imorgon eftermiddag ska jag dock på vernisage i Ystad då Tania ställer ut sin konst på Galleri Tilde!:)




Kommentera här: