Adjunktsgatan


Sitter i sängen med datorn i knäet, en bula i pannan och en kopp te stående på golvet. Fick precis inloggningskoden från Jonas, och koppen med te får stå på golvet tills det finns en vettig plats att ställa den på. Men, det lär väl ta lite tid kan jag tänka mig. Jag har ju flyttat från en 15 kvadrat till ca 10 kvadrat, och lite mindre förvaringsutrymme.

Bulan fick jag efter simningen ikväll. Jag skulle, komiskt nog, på toaletten och när jag skulle sätta mig lutade jag mig för hastigt framåt och slog pannan i vasken.

Imorgon ska jag jobba x2; först på boendet och senare på simningen. Där emellan sätter jag mig förhoppningsvis med en god bok:) Jag får ju börja avverka dem nu! Har börjat läsa en av Stefan Einhorns böcker "Vägar till visdom" - alla hans böcker rekommenderas varmt om man också är läsare av Paul Coelhos böcker.

God natt:)



Kommentera här: