Mina växter dör



Jag vet inte om jag ska ta det som ett tecken på att jag inte pratat med dem tillräckligt, eller om det är ett tecken på att en liten era börjar få ett slut...

Mina gröna växter, som jag haft på rummet, har varit med mig större delen som jag bott här. Men nu känns det som att de inte bryr sig allt, hur lagom jag tycker att jag berikar dem med vatten. Kande att de saknade någon form utav näring?! En sak som är säker är i alla fall är att dem snart säger tack och hej, precis som jag kommer göra om några veckor.

Oj, vad dramatiskt det där lät... Men, jag är i alla fall säker på att jag kommer investera i nya växter till mitt nya rum jag flyttar till!:)

Jag har precis köpt en låt på spotify - shit vad lång tid det tar att ladda ner..
Jag har bestämt mig (tror jag i alla fall) att ha den här låten på min danstentamen på fredag.

På sista tiden har jag lyssnat en del på The Knife, och denna låt är ju så otroligt underbar:)






Wish me luck to give this song the best coreography...

Kommentera här: