Skolan (nästan) över!



Skolan avslutad, nästan (har två inlämningsuppgifter kvar som bara ska göras och lämnas in). Och jag känner mig en större aning befriad. Så är det bara. Men det är såklart med en viss vemod som man säger hej då, med tanke på all den upplevelse som skapats i samband med skolan, alla människor man fått möjlighet att träffa, personligheter man inte trodde fanns i denna värld osv(blink blink till Josef).  samtidigt som det också känns som en stor lättnad att få fortsätta med något annat. Och med mitt nyårslöfte att ta hand om mig själv på ett bättre sätt. Tanken har såklart slagit mig att jag hade kunnat fortsätta kursen Idrott 60-90. Det är ju ROLIGT med idrott!! Men, jag vet att jag gör rätt i att göra något annat. Jag behöver tid till reflektion, och låta hjärnan vila på något annat ett tag.

Klassen kunde inte få ett bättre avslut än när vi alla, var och en, gjorde våra dansframträdanden!! Alla var helt, otroligt duktiga. Och alla lyckades fånga sin personlighet i sina val av koreografi till val av låtar vi valt osv. Klasskamrater som haft svårt att hålla takten, till världsvana dansare - helt otroligt duktiga allihopa!!
Personligen var jag också väldigt nöjd med mitt framträdande. Och då jag nästan inte minns någonting från det, tar jag det som ett positivt tecken:) Jag minns dock att jag skakade endel, vilket jag blev väldigt förvånad över att jag skulle göra. Men tror också att det gjorde framträdandet extra bra och känsloladdat. Klassens och lärarens feedback förvånade mig oerhört. Jag är mer än nöjd, och kände bara att jag skulle vilja göra det om och om igen...:):)


Jobbet ringde idag efter skolan, och jag blev påmind om att livet fortsätter trotts att skolan är slut.

God natt efter en oerhört god dag:)

Kommentera här: