"Nulla mig, nulla mig"


Idag på Christer i p3 var dagens tema "barn som chockat en på ett eller annat sätt; genom händelser eller plötsliga uttalanden" - yberroligt!!

Pappan brukade ibland snurra runder med sin fyra åriga dotter i luften, vilket hon tyckte jättemycket om att få bli. En dag när pappan och dottern var på stormarknade fick hon plötsligt dille på att hon ville bli snurrad, vilket pappan sa att de fick vänta tills de hade kommit hem. Och helt sonika får dottern spel, lägger sig på marken med ben och armar brett isäg och skriker: "Nulla mig, nulla mig. Jag vill bli nullad pappa." Folket runt omkring glor med stora pupiller, och pappan blir högröd i ansiktet...


"En lyckocoach är en människa som tar sjukt bra betalt för att få andra människor att tänka lite mer positivt": sitat från Hanna Hällqvist om Mia Törnblom, Sveriges lyckocoach nummer ett!
Jakten på lycka ikväll, and I love it! 

Imorgon börjar Emma, och hennes vän Sanna, sin resa i Asien!! Önskar dem båda lycka till och att dem, med stor förhopning, får uppleva livet i den vackra mening som jag ändå tror är meningen med livet:)

Puss


Kommentarer:

1 Sabina:

Hahahhaahaha nulla mig!!!!! Haha så hemsktmen ändå så roligt

Kommentera här: