14/7


Jobbade ett jobbigt pass idag. Långt var det, 7.30-18.. Och med en dam som är väldigt orolig av sig gjorde det passet än längre... Men det är ledsamt. Väldigt. För jag har en tendens till att bry mig så otroligt mycket. Och ibland kan det bli allt för jobbigt. Samtidigt som jag ser det som en fin egenskap. Omtanke. Dock gillas det inta av alla på jobbet. Det är jag mycket väl medveten om. Att bry sig kräver tid, viljekraft och engagemang. Och på jobbet är tiden något väldigt dyrbart, såväl rasterna som att få undan arbete för att spara tid...

Efter jobbet stack jag och tränade. Därefter stack jag till Tania för att försöka vinna mitt bud på tradera så jag kan åka till Stockholm på lördag till ett bra pris! Hamnade på 290:-!

Nu sitter vi hemma hos mig och flummar... Jag har precis färgat håret (ingen större förrändring dessvärre). Och Tania fick uppgiften att poppa popcorn på riktigt vis! Smaka muuuums:)

Och nu flummar vi ännu mer... Blev ingen film ikväll. Bara flummflumm..:)

Imorgon bitti blir det till att tvätta..

God natt:)

Kommentera här: