Ängelholm!



Igår var en ledig tisdag! Och spontan sådär hörde jag med min vän Emanuel om han också hade en ledig tisdag. Och tänka sig att han faktiskt hade det! Hur ofta inträffar det egentligen på en skala??!!
Jag tog tåget till Ängelholm, där han bott sedan ett år tillbaka, och vi möttes upp på stationen. Åt lunch på torget. Han visade mig runt lite i stan, lägenheten han delar med två andra, tog oss ner till stranden. Och åt glass på Hovs Hallar!
Vi tog dagen som den kom helt enkelt, och det var väldigt sköööönt:)
På vägen hem var tågen så klart försenade.
Senare gjorde Tania mig sällskap på kvällen, och vi satt i min säng, drack te och snackade och snackade och snackade. Det slutade med att hon sov över, hehe. Jag gick till jobbet dagen efter. Och när jag slutade var hon fortfarande kvar i lägenheten. Hon har tydligen blivit lite kär i den, och är en aning avundsjuk på mig att jag bor där....;) Så nu lär jag väl ha henne hängandes där resten av sommaren...:P
Snar ska vi träffas igen för att fortsätta prata på från där vi sist avslutade vårt samtal!

Och ikväll får jag se om jag får tag i en tv så jag kan se Sverige-Japanmatchen...

Heja heja:)




Kommentera här: