P&L - Torsdag!


Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer. Jag är nästan dääär! "Kollektiv Orgasm"; stod det i dagens Aftonbladet efter gårdagens konsert med Veronica Maggio. Hey, också jag är förvånad över antalet människor som tog sig dit. Och jag skulle nog vilja få killar att erkänna att dem inte enbart var där för att lyssna på alla tjejer som skrek att kom snart skulle komma;)

När jag lyssnade på Hanna Turi (hon har ju också en röst som heter duga) fick jag känslan av att en tjej försökte stöta på mig....:S  Man kan ta kontakt med folk, och man kan stöta på folk. Hoppas folket inte tror att jag stöööter på dem..:S

Ey, Ziggy Marley, barn till Bob Marley, fick stället att gunga - looove reggea musica in da summer heat atmosphear!:)

Oskar Linnros var absolut bättre här än hemma...

Och så blev det nog en sista konsert med The Ark.

Och tänka sig så fick jag ett meddelande från Ola-kompisen, och hoppas så klart att vi kommer träffas någonstans i vimlet!

På fint återseende!:)



Kommentera här: