Min dator har valt att dra sig tillbaka.


Min dator har valt att dra sig tillbaka. Ja, den känner väl att den har gjort sitt här i världen. Och med anledning av att min dator nu till slut har valt att pensionera sig, sätta skorna, lägga hatten på hyllan, (eller, det kommer upp en blå skärm med vit text som säger en massa, men den reagerar inte alls oberoende av vilken knapp jag trycker på) så har tillgången till en dator inte varit det lättaste. Och inte mest prioriterande för den delen heller;) 
I Måndags flyttade jag till ett nytt rum på mellangatan vid Värnhem. 15 minuters promenad till Central stationen, sju minuters promenad till jobbet, fem till 24seven, tre till mataffären och en minut till cykelreperatören - stortrivs redan:) Skulle någon möjligen känna för att överraska mig med att skicka något till min adress har den blivit ändrad till min hemadress i Sösdala.

 Mitt sommarschema har börjat innefattande nya utmaningar och mer ansvar. Och redan kunde jag dryga ut veckan med tre extra jobbpass utöver schemat!

Idag är jag dock ledig och tog mig denna småregninga sommardag till Lund för att lulla lite runder. Vid fyra ska jag möta upp Sabbe på centralen för att sedan ta oss till Köpenhamn och den rådane Jazzfestivalen som pågår denna vecka:)

I helgen väntas delade turer,..

Må väl:)

Kommentera här: