Kärt återseende:)


Imorgon är det sista dagen på simningen. Alltid lite kul med extra stohej!
Jag måste säga att mina två veckor hemma i Sösdala har varit väl passande i livet. Ibland behöver man tvingas till lugn och ro. Även om jag några gånger bara känt mig tvungen att rymma där ifrån ner till Malmö. Dessutom måste jag erkänna att det känns bra att höra när folk säger att dem saknar en.. Hehe;)

Och, efter simningen imorgon är det jobb på kvällen i Malmö. Och resten utav veckan består utav kvällspass. Får se hur midsommar kommer att firas! Den kommer att firas på något trevligt sätt i alla fall, det ser vi till:)

Tog tåget till Lund idag och fick ett kärt återseende utav Rebecka:) 1½ år sedan vi sågs sist!! En vänskap jag aldrig hoppas kommer att dö ut. Förändras gör vi ju alltid som personer. Och vänskaper förändras också. Men så länge den håller sig levande...:)
Sååå fint att se dig Rebecka!! Jag får verkligen ett leende på mina läppar varje gång jag hör din röst i luren:)

God natti:)


Kommentera här: