Milen och "jag hade en gånge en röst"


De gångna dagarna har ägnats åt alla möjliga ting. Jag kom tillbaka till Malmö i fredags och jobbade på kvällen. Lördagen började med en riktig kaosmorgon på jobbet då det blivit ettt missförstånd och vi fattades en i personalen. Och jag som hade tänkt ta det lugnt och ta morgonen som den kom och spara min energi till den kommande milen jag hade tänkte springa senare på dagen. Efter jobbet tog jag mig till affären, hem, bytte om och begav mig till idrottsplatsen. Mötte upp Sabbe och vi började göra oss redo inför loppet. Trotts jobbet och förkylningen var jag laddad:)

Milen på 54,41 minuter - väldigt nöjd:)
328:e plats av 1232 deltagande, motionerande damer.. 3247 registrerade måltider sammanlagt.

Efter loppet cyklade jag hem, duschade, gjorde en potatissallad och begav mig till Lund. Knytis hos Ylva och träff med många fina vänner:) Några dessutom med respektive;) En väldigt trevlig kväll som avslutades med vinst i Alfapet. Axon (42p) var nog det vinnande ordet;) KOm hem och somnade vid tretiden.

Jag hade en gång en röst. Och i förmiddags när jag vaknade var den inte alls sig lik. Jag var inte alls mig lik. Och för andra gången någonsin (tror jag i alla fall att det är) så ringde jag till jobbet och lämnade återbud till kvällspasset.
Jag har huvudverk, frossar, vill spy men får bara upp vattnet jag druckit tidigare.
Jodå, jag känner igen symptomerna och drar slutsatsen att det är resultatet utav mina intensiva, händelserika dagar som nu resulterat i att kroppen säger till mig att jag måste tagga ner...

Jag kommer aldrig lära mig sitta som en hund.


Kommentera här: