Peace&Love

Så sitter jag på tåget på väg mot Borlänge, och bara längtar till den kommande veckan och allt vad den kommer att innebära:-) Livemusik, livemusik och livemusik. Låta sig beröras i stundens känslosvall som bara musik kan göra. Träffa såväl likasinnade som oliksinnade människor. Får se vilken ny musik som kommer att inspirera. Att bara va.

Det är dock konstigt hur man känner av att ett avstånd kan få en att sakna sina vänner och kära Än Mer! Jag har nämnt det tidigare. Men även om man inte skulle ses när man är hemma, så känns det faktiskt lite tyngre när möjligheter omöjliggörs.. Och jag känner starkt vilka jag saknar redan:-)

Om någon vill höra sitt band live, men inte har möjlighet, så ringer jag gärna, från plats;-)

...

Vissa människor tar energi från en. Andra människor ger energi till en. Sedan finns det dem människor man skapar energi tillsammans med. Och det måste väl ändå vara det ultimata man vill uppnå:-)

Kommentarer:

1 EMMA AXELSSON*:

Se nu till o njut riktigt ordentligt! Btw, har du datorn med dig?! :O Om du vill så leta upp emelie från sthlm.. Hon är där! Puss

Kommentera här: