Roat mig själv idag!


Den senast tiden kan jag känna med mig själv att jag sett det som en mer negativ sak med att jag ganska ofta har saker att göra. Idag kände jag snarare tvärt om. Jag är väldigt bra på att roa mig själv:)

Under förmiddagen städade jag och plockade runt saker i lghten. Vid middag tog jag mig till värnhem och tränade. Därefter till biblioteket och mejlade iväg lönelistan till klubben. Tog en runda inne på Malmöhus slott för första gången i mitt liv (det var på tiden) och utställningen Mode utan midja och No shit! Eco design. Handlade lite, satte mig i Slottsparken och läste.
Jag hade egentligen planer på att inte vara själv ikväll. Men, jag har lärt mig vikten av reservplaner.
Ikväll är det EM-kval på tv:n, ska slänga ihop en smet och göra bares. Eller "kubkakor" som Bella sa igår;) Ska vaxa färdigt mina ben. Och vågar jag kommer det sättas ny färg i håret.  

Detta var min lediga dag:)
Hur var din?

Vi ses i marshallens skugga - amen!


Kommentera här: