AfroPowerDance


Jag kommer hem efter en, på flera sätt, fin helg! Har jobbat, och träffade igår kväll kära Emma efter att hon varit iväg, sex veckor, i asien. Över några glas på Gökboet fick jag höra om alla möjliga händelser som hon och hennes vän-medresenär varit med om!

Jag var ikväll på bodypumpträning med en ledare vars flås i microfonen fick mig på andra tankar än att just anstränga mig under passet. Hon flåsade och stönade något otroligt i tankt till musiken och orden hon pressade fram för att instruera och peppa oss var passande till min lilla fantasi som lät sig spåras iväg;)
Var dock på en helt underbar Afropowerdance som sprudlade av energi!! En grymt bra ledare och rekommenderar det starkt:D Tänk att dansa sig svettig till pumpande afrorytmer:)

Sov så gott inatt:)

Kommentera här: