Bröllop


("v")


"Han älskar henne.
Hon älskar honom.
Dem älskar varandra."

..så valde vigselförättaren att börja sermonin. Så enkelt men åh så vackert!
Därefter ställe hon den där frågan som man, med stor förhoppning, hoppades på skulle få ett JA till svar. Tänk vad en så enkel fråga kan få så många att ljubla, och de som svarat att gråta av lycka! Det var ett borgeligt bröllop och ett väldigt personligt sådant. Nya släktingar presenterades för en och vi njöt utav varandras sällskap, god mat, fina tal och alla var glada med brudparet som spred värme och glädje, ut till alla sina gäster.  

"Jag ska titta på dig även om jag blir blind
Jag ska höra på dig även om jag blir döv
Jag ska krama dig även om mina armar blir lama
Jag ska kyssa dig även om mina läppar blöder
Jag ska älska dig även när mitt hjärta har stannat"


Något som jag absolut kom fram till, efter en kväll i kärlekens tecken, var att jag också kommer att vilja förklara min kärlek, visa den och fira den tillsammans med alla nära och kära!:) Gränser ska inte finnas i hur mycket kärlek man visar den och sprider den. 



("v")




 

Kommentera här: