Mötesplatsen.se


Jag har överraskat mig själv.
Vem gillar inte överraskningar?
Speciellt när man, verkligen, som minst förväntar sig det.
Jag gick med i mötesplatsen.se förra veckan.
Varför undrar ni? Jo, det ska jag förtälja eder allesammans. Eller nej, varför skulle jag göra det egentligen? Varför ska jag börja försvara mig till något som de flesta, tydligen, ser som en stor desperation när någon säger att man försöka finna en partner genom en dejtingsida på nätet?!
Jag är inte desperat (klyschigt, men åh vad sant det är). Men vad är det för fel med lite spänning i vardagen?:) Vi har alla våra olika annledningar till vår egen nuvarande civilstatus. Svårt att binda sig, blyghet, bitskhet, glupskhet, skyhöga krav... Lika många annledningar har vi som gått med en dejtingsite;) Bara för att ännu en börjar dejta via nätet, så minskar inte chanserna till att träffa någon spontant in real life, som det känns att vissa tänker att det skulle göra.
"Snart är det INGen som försöker den vanliga vägen". Men vi singlar kämpar, fortfarande, där ute i livet med det spontana, vanliga sättet (krogen?), trotts nätet.

Make love:)

Ha en bra dag idag:)







Kommentarer:

1 emma*:

NAAJS!!! :)

Kommentera här: