Idag är det fredag


"Och så öppnar vi upp våra ögon och kommer tillbaka till oss själva" - med den meningen avslutar vår yogainstruktör alltid sin klass. Hon är så söt:) Efter vår sista solhälsning var det precis som om jag inte mindes om jag hade gjort rätt, eller vad jag ens precis hade gjort. Är det ett gott tecken på bra flow och total närvaro i min perfekta ujjayiandning?!:) Eller rättare sagt, total frånvaro;)

Missat samtal, och från ett nummer jag inte kan kolla upp... Sådant irriterar mig.. Och jag är så nyfiken av mig att jag Vet att jag kommer ringa upp;)
Man märker hur fullsatta alla caféer i Malmö blir så fort fredagen gryr. Men Wayne's Coffee vid Storgatan har nyöppnad mysig övervåning. Så ser det fullt ut utifrån finns det säker plats där uppe:)

Be cool:)



Kommentera här: