GB


Efter att jag sa tack och hej till Amnesty tog jag mig till Kungsparken, letade upp den perfekta platsen och lade mig bekvämt för att läsa min nyinköpta Paulo Cohelo-bok! Ja, jag vet att jag införde bokinköps-stopp. Men när jag såg hans nysläppta bok, Segraren står ensam, kunde jag inte motstå frestelsen.

Det är konstigt hur man ser på tid, och hur olika tidsuppfattning man får beroende på vad man har för sig. Tiden går for när man har roligt - finns det ett mer uttjatat citat?! Men åh så intressant!
När jag låg där i gräset var det som om tiden stod stilla. Och det kändes sååå skönt:) Ingen tidspress, att bara få va...

...

Åter igen har GB lyckats med sin PR inför sommaren!  
"Träffa mina päron" - Daimstrut med päronsmak. Och många andra fyndiga citat till nyvälkomna familjemedlemmar!

Cornetto Enigma Hallon&vanilj håller måttet. Men ett stoort minus till paketeringen utav den. Vad ska man med en plasthatt över struten? Svårt att hålla "toppformen" ändå, och bara onödig plast. Nej, ush.

...

Jobb och massage ser jag framemot imorgon:)



 

Kommentera här: