Söndag är ingen vilodag


Söndag är en dag då man gör allt man inte "hunnit med" dem andra dagarna.
Men oj, var fick jag min energi ifrån idag??

- Vid nio tog jag cykeln till mataffären och "storhandlade". Kom hem och bakade bröd i mängder (Gelas grovbröd, rågflingebröd, suuuper goda bars), rensade bland kläder och saker som bara ligger och som jag bara vill SLÄNGA (en del kommer gå till loppisen så klart), tvättat håret ( ish, det behövdes ja..), anmälde mig till Malmömilen. Och snart är det dags för att jobba!

Jag funderar på att annordna en Klädbytardag hemma hos mig snart, en kommande lördag! Dock funderar jag fortfarande på "reglerna" då Emma inte var lika överrens om hur man skulle annordna det hela...:P

Ringa någon efter jobbet? - Yesbox!
Träna därefter? - Absolut! 

Det går bra nu.


Kommentera här: