Fin em och Converse


Lördagen började bra. Riktigt bra. 1½ pass på 24seven (core är bara 30min, så ja för mig ser jag det som ett ½ pass), därefter träffade spenderade jag hela eftermiddagen tillsammans med pappa:) Fikade på möllan, cyklade runder i stan, gick på gårdsloppis och fyndade. Därefter cyklade vi till värhem för att visa vart jag arbetar någonstans. Och på vägen dit stannade vi för att leta upp en geo-skatt;) Säker många som undrade vad vi höll på med där vi stod under viadukten och stirrade runder, upp mot taket. Hehe, alltid på upptäcktsfärd när man är i hans sällskap:)

Införskaffade också nya skor, Converse (nej, det finns inga andra värdiga skomärken att nämna)
, som jag suktat efter sen i höstas. Men, det var först nu som jag känner att jag hade råd att investera i dem. 
 
Efter jobbet blev det vitt vin och ostbricka med Sabbe:)
Väldigt trevligt och mumsigt sällskap!


Kommentera här: