Trevlig balkongsyn och likton


Och så var vi också drabbade. Bostadsbolaget väcker en sju på morgonen för att putsa på fasaden. Och ute på balkongen möttes jag av en man som var i full aktivitet med att utföra sitt arbete. Men det gjorde inte så mycket tyckte jag - trevlig syn så här en måndagsmorgon;) Och min fantasi fick mig till att fundera om jag skulle avboka min morgontvättid idag och använda hans tvättbräda i stället...

Detta blev min måndagshumor och sexistiska del av skrivandet idag...;)

För att bli lite mer allvarlig, men dock än mer intim, förblödde jag totalt imorse!! Jag har bestämt mig för att ta bättre hand om mina fötter, och har därför börjat behandla mina liktorn. Hör bara vilket namn: liktorn. Lika spännande som det låter.
Nästkommande steg i prosessen blir att ta fram fil och sandpapper.


Yes, smakligt skrivande idag kände ja.
Trevlig måndag:)


Kommentera här: