Paris - del II


Måndagen bestod utav en heldag med promenad i Montremartre, skadade Sacré-coeur (Jesu heliga hjarta), som är en romersk-katolsk kyrka belägen på den högsta punkten i Paris med vacker utsikt över staden!
Därifrån gick jag hela vägen mot La Tour Eiffel som fick upplevas under kvällstid, inte alls fel inte:)
 


Efter vistelser med trevligt sällskap får jag erkänna att Paris har känts en aning ensamt... Och kanske har det att göra med den karleksfulla stad som den faktiskt är...!:) Det är en underbar stad som jag genast förälskade mig i... Nästa gång jag kommer hit blir forhoppningsvis inte lika ensamt!

Idag, tisdag, är en aning molnigare dag. Och det tar jag som ett tecken på att jag ska ge mig vidare! Tar tåget till Marseille ikväll för två nätter där, och sedan ser det ut att bli Italien nästa!
...

Någat som händer hemma som jag måsta veta???? - Tell mee!
Hoppas allt är bra med er alla!

Jag njuter till fullo...:)

Kommentera här: