Frustration


Frustration till tusen så här en måndag...
CSN har fått antagningsbeviset.
Nästa att skicka in var kursplanen. Dock hade jag den endast på hemsidan. Vilket gjorde att jag fick klippa och klistra på word, vilket inte min egen dator har, och fick låna på skolan. Men skolans dator har inget program för BankID så att jag kan skicka in filen. Så jag gick till Barista för att skicka in filen. Tror ni inte att CSN inte tog emot filen jag ville skicka in...??!
Dessutom har mina hörselproppar börjat glappa rejält i båda öronen så jag måste hålla i sladden hela tiden, och vinkla tummen emellanåt så att sladden inte ska glappa.
Och jag måste ringa CSN,.. kommer att behöva stå i kööö...
Och snart börjar jag jobba...

Men solen skiner, och Gandhi sägs ha sagt något i stil med:



"You may never know what results come of your action. But if you do nothing there will be no results."


Kommentera här: