Gamla inlägg väcker minnen...


Jag fick för mig att rensa lite bland mina gamla innlägg som aldrig blivit publicerade. Och ja, det har funnits en annledning till att dem just inte blivit det heller. Några kan man väl säga har innehållit några utav mina djupaste hemligheter. Andra har endast varit otroligt dåliga, halvskrivna innlägg utan någon mening med att just bli publicerade.  Sedan fanns där några som verkligen överraskade mig glatt! Och några som jag funderar på att kanske fortsätta skriva på en vacker dag när rätt tillfälle kommer till mig. Men som ni alla vet så inträffar ju sällan den dagen.

Det kändes lite som att gå upp på vinden hemma hos sina föräldrar, där alla ens lådor med gamla saker från grundskolan finns samlade. Och ju mer man letar märker man att sakerna från sina högre årskurser blir färre och färre. Första klass bara myllrar utav teckningar och halvfärdiga stentroll med hår av garn. I tredje klass visades prov på sina mattekunskapet, och i femman var man tydligen en fena på att skriva små dikter. Högstadiet bestod endast utav pärmar med en massa svenskuppsatser och skrivna prov.

Jag ska fortsätta min rensning utav gamla utkast, och kanske att något fint inlägg som väckt fina minnen tillslut kommer publiceras...!

Vi får se;)



 

Kommentera här: