Men oj vad flitig man var idag då:)


Igår kväll var jag på en välidgt mysig konsert på Debaser med Jakob Hellman. En hel del medelålders folk vad där och lyssnade på den lätt melankoliska, melodiösa musiken med de lekfulla texterna om relationer, tårar som faller och vacklande känslosvall. Dock kunde jag inte sluta ojjja mig över hans otroligt fula och opassande guldiga jacka han bar under hela konserten..

Idag har jag endast gjort en massa "good-things-to-do-things"...
Vaknade vid åtta, startade två tvättar, fixade punkan på cykeln (heja Madde:-)), städat och moppat i lghten (ish, behövdes verkligen), sydde i Liechtensteins flagga i min väska, ringde vårdcentralen för tid hos en läkare (är verkligen på tiden att jag gör något åt mina magproblem som jag haft i ÅRATAL. Och åker jag till Indien vill jag gärna ha fått det kollat innan dess), postat brev, betalat två räkningar och sitter nu på caféet och skriver och surfar.
Börjar så sakta att komma igång med träningen igen och tänkte springa lite ikväll. Men ack vad jag känner att förra veckans "sjuka" har tagit på mig.   
Blir förhoppningsvis en bollywood film ikväll:) Blev så glad när jag fick låna några filmer från min kollaga Hani som är helt såld på sådana filmer! Har haft flera pekpinnar på mig som tyckt att jag ska se några. Så nu hade jag tänkt ta tag i det:)

God fredag på er alla:)





Kommentera här: