Time After Time


Jag skämde bort mig denna lediga fredag med ett Bikramyoga pass. Jo, jag vill säga det, att jag skämmer bort mig och min kropp  med det. Det låter så där lagom exklusivt på något sätt. Hur plaskblöt man än blir, och hur krävande det än är att hålla andningen levande så är känslan som infinner sig efter passet något jag nog aldrig känt förut. Det är en sådan befriande och avslappnande känsla i hela kroppen och i sinnet.
Det bästa under passet idag var nog när läraren började sjunga några rader ut låten Time after Time under det sista avslappnande momentet där vi alla låg på våra genomblöta yogamattor med våra blöta kroppar slimmade tätt intill varandra...:)

"If you're lost
you can look
and you will find it
Time after time"


Sitter på Coffee Point nu och hoppas på att skypa med Nipun! Dock tror jag det blir lite svårt i detta sorl på caféet..:/
 
Idag blir annars en lugn dag. Får hoppas att jag finner mer information angående mina studier..:)
På senare tid har jag dock känt mig lite förvirrad då olika sorters information har kommit fram. Och jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till den rätta faktan.
Jag vill ju inte finna information som för mig personligen låter bra, utan information som är korrekt!

Finfredag:)



 

Kommentera här: