Avskedshelg, indeed...

 
I förmiddags sade jag hejdå till Louise efter uuutsökt pannkaksfrukost! Fan vad jag kommer sakna hänget med dig och CLUB LIVING, och alla våra samtal om hur arga och besvikna vi varit på alla pojkar...haha!!  YEA MAN!!
Och därefter träffade jag mina föräldrar för att tömma rummet.
Nu sitter jag på Barista och har precis sagt hejdå till Taniavännen. Fan vad jag kommer sakna våra flummiga samtal om livet och ens val man gör i det. Och det ligger nog något i det du sa till mig idag. Kanske är det så att jag också gör en inre resa...
Du är den bästa tidsoptimist jag har i mitt liiiiv!!!
...
Det flummigaste hände när jag precis kom till Barista idag. En frilandsjournalist från tidningen Entré ville göra en liten intervju om vad jag gör på Entré idag. Och det slutade med att hon blev mer intresserad utav min resa till Indien. Så hon tog min mejl, och kanske hör hon av sig och kollat hur det går för mig!:) Hihi!!
...
Det finns inget bra sätt att säga hejdå. Det är bara att konstatera efter dessa dagar.
Hejdå till vänner, hejdå till arbetskamrater, hejdå till kära vårdtagare, hejdå till lägenheten, hejdå till Malmö...
Ja, var inte detta en avskedshelg så säg... Dock vill jag se det som att tyngden i ett 'hej då' också visar på hur mycket kärlek det finns i sitt avsked.
Skälet till min styrka i att jag våga råka ligger i kärleken och tryggheten jag känner hos min familj och alla vänner jag har omkring mig. Så är det bara. Ni är den sanna styrka i mig. Utan er finns det ingen vettig annledning att våga leva sitt liv, och att våga utforsta det.
 
 
 
 
Nu säger jag HEJ DÅ MALMÖ..................!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Nipun :

And say hello to India, Mumbai, Goa, Manipal .... ;)

Kommentera här: