Och sa var man 24 bast...

 
26/7
 
Idag vaknade jag med ett lite extra stort leende:) Dagen innan sade jag till Nipun att jag skulle ta en extra lang dusch pa min fodelsedag. Sa nar jag vaknade till var det forsta som Nipun bad mig att stalla mig i duschen, om jag nu skulle ta tiiiid pa mig:P
Fodelsedagen borjade med frukost pa Cheeky Chapatti (som blev lite av vart stammisstalle), lite Fb (Tack sa ("v")-ligt for alla gratulationer jafg fick!! Dem varmde extra mycket har borta:)) och nagra ol pa eftermiddagen nere vid stranden med den underbara utsikten over havet:)
Middag pa restaurangen igen, och, som vanligt under monsunperioden, sa gick strommen i lokalen. Fast ur morkret denna gang kom en levande-ljus-dekorerad chokladtarta, och jag blev valdigt glatt overraskad utav Nipuns pahitt:) Lite tartkalas, och alla i restaurangen blev bjudna!

En valdigt lugn och skon fodelsedag! Men bara att fa fira den i Goa kandes helt fantastiskt:)
 
Love to you Nipun for beeing there with me:)
 
("v")
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: