Nogersund, och Hejdå

 
Vid gårdagens middag tog jag tåget upp till Blekinge för att träffa mormors syster Nanna ute i idyllens Nogersund! Och det känndes så fint att få träffa henne igen; pigg och glad som hon var:) Och efter att ha druckit lite kaffe och ätit jordgubbar träffade jag Manne och vi tog oss in till Sölvesborg, och Killebommarknaden. Och även där fick jag glädjen att träffa lite släktingar i form utav mammas kusin:) Tiden sprang iväg, och tåget kom in så där överraskat tidigt till perrongen, just i den stund då jag ville säga hur mycket jag tycker om honom för just den han är. Hur dumsnäll han än må vara:)
 
Inatt sade jag hej då till min bror som åker sin väg till Texas, USA, på Orkesterturnéring med Röke Blås... Han kan inte åka iväg med ett bättre organiserat sällskap;) Så ack vad han är i goda händer under sin livs längsta resa:) Men det kändes minst sagt konstigt att säga hej då till honom, när jag också snart kommer att åka iväg på mitt livs längsta resa..
 
 
Är han inte slående stilig, så säg!:)
 
 
 

Kommentera här: