Malmömilen och salsa dans:)


Efter en intensiv jobbehelg kom så en sköna, ledig måndag, och jag är så himla stolt att jag orkade ta mig upp ur sängen till förmiddagens inbokade Bikram pass:) Trotts att jag vaknade sådär 45minuter innan passet började...

Hade en otroligt trevlig lördagskväll då Bella kom på besök till mitt hem!! Vi lagade himelsk lasagne med rabarber/hallon paj till efterrätt! Och efteråt stack vi till Cuba Café:) Sooooo nice to shake your body to the rythem of that latin music!!:)

Upp, upp ur sängen söndags morgon och jobbade hela dagen... Så jo, jag kände mig väldigt stolt när jag cyklade till passet i förmiddags!!

Skypade med Nipun ikväll, och kom fram till att det ultimata uppvaknandet är ju den där duschen på morgonen. Men huuuur man orkar ta sig från den där sköna sängen till duschen är ibland den stora frågan...;)

...

Sprang Malmömilen i lördags med, efter jobbet, i det vackra vädret, och gjorde personbästa med nya 53,25min!!

Och nej, jag har fortfarande ingen mobil i min ägo...

...

Bara två arbetsdagar kvar denna vecka, och sedan firar Henrik och jag midsommar i Stockholm!!
Säg mig, hur firar Stockholmarna sin midsommar??
Det löser sig säkert på något vis. Kul ska det i alla fall bli att få komma iväg på en liten resa, och jag längtar sååå!:)



Kommentera här: