Måndag, trött och regn

 
Måndagen infann sig, och så gjorde också tröttheten. Kontot ekar tomt efter en månad utav stora utgifter inför Indienresan.
Henrik och Jacob åkte hem igår, och jag har passat på att läsa en del idag och, trotts regnet, spatserat gatorna upp och ner. Huvusdstaden ska allt för världen inte underskattas! Inte ens i regn;) Den är väldigt vacker så som den är belägen över öarna och kullarna. Och kvarteren är otroligt charmiga!
Sabbe, vad du kommer att trivas här!:) Jag hoppas absolut i alla fall!!
Hade inte mina Indienplaner gått som önskat hägrade Stockholm i mina planer. Men skulle Indien gå åt pipsvängen kommer jag alla gånger åka upp till dig!!
 
Sedan behöver man ju inte bli vän med alla näsvisa och pedantiska stockholmare. Säkerligen finns det minst lika många trevliga utsocknes bor att bekanta sig med här;)
 
Under min promenad idag fann jag mitt andra favorit fik i Gamla Stan där jag så mysigt slog mig ner för att skriva mina memoarer - Café Dox ligger så trevligt och mysigt under jorden, och med endast ekologiska alternativ på sin meny + FREE WIFI!!
 
Det blir tidigt i säng idag!
 
Sov så gott!
 
 ...
 
 "Klick"
Om man träffar en eller annan individ kan det hända att allt klaffar.
/ Einar, 8 år
 
 
 
 

Kommentera här: