Rummen ekar tomma


Rummen ekar tommar och endast Carro och jag kvar bor kvar i lägenheten för tillfälligt. Och en kille som flyttat hit lite saker, men väntar med att flytta hit sig själv.
Kati flyttade ut igår, och efter sig lämnade hon lite kläder till min loppis och en hel veckas internett!!
Stort, stort TACK Kati!!

Min mobil har dött, och jag är fortfarande på jakt efter en ersättare. Det känns dock ganska onödigt att köpa en mobil när man vet hur många gamla och oanvända mobiler som bara ligger hemma i sin kartong och samlar damm. Så, vi  får väl se om jag får napp hos någon;)
 
Tvättar idag innan jag ska iväg till jobbet kl.12. 
12-19 är nog det värsta jobbpasset som finns alltså...:/ Man jobbar hela eftermiddagen och missar precis OB-timmarna..

Och kväll blir det match i folkan!
Niiiice:)

 

Kommentera här: