Landat hemma...


På väg hem från Malmö idag med flyttlasset körde jag inom farmor för en kopp kaffe! 
Därefter inom Tösernas och köpte månadskortet. Efter det gjorde jag ett ärende i mataffären som gjorde att jag blev en aning nervös då jag märket att mitt ena kontokort fattades i börsen!! Snabbaste farten tillbaka till Tösernas för att kolla om det fanns kvar där. Och med största turen hade någon hittat det efter att jag tappat det vid ingången! Puhu!!

Sitter nu hemma och tänkte påbörja en liten uppackning innan läggdags, som jag vet kommer bli sen...:/ Eller, ska jag lära mig ikväll kanske?!
Pappa kommer i alla fall att väcka mig imorgon (hoppas jag!!), då vi ska med samma tåg till jobbet;) Inte hade jag kunnat drömma att vi nååågonsin skulle göra det tillsammans..:P

På vägen hem från Malmö spelades radion på högt, och då spelades bland annat denna ljuvliga låten med Lykke Li och som fastnade på tungan - njuuut:)



Nä, jag kommer nog somna i kaoset bland alla svarta kassar och staplade korgar på flickrummet

- Natti:)





Kommentera här: