Inte som jag ville..

!!Gaa!! Okej, idag fick jag sinne (inombords)..Somnade igår med positiva tankar om morgondagen.. Vi skulle baka, läsa Peter Pan, och klä ut oss som Peter Pan o Pirater, göra egna hattar osv, bygga koja i "Neverland". Kändes riktigt peppande! Men idag, mitt i allt, tappade de koncentrationen, sa att han inte kände för det, inte alls tyckte om att klä ut sig osv... jag försökte verkligen med allting som var möjligt!! Tillslut fick jag fråga honom vad Han egentligen tyckte om att göra..och gissa vad jag fick till svar - "inte så mycket egentligen", "just hanging around" . Okej, tänkte jag, "hm, hur ska jag möta honom på Hans nivå?" Tja, han är sportnörd, så jag frågade honom allt jag ville veta om baseball, gick ganska bra, lite senare gick vi ut och passade varandra! 
Ikväll har jag verkligen fått idétorka!!:S Känns som om jag inte kan komma på någonting alls att göra med dem, lekar, påhittiga "stories" med roliga "outfits", hur gjorde man egentligen?!  Pratade med mamman senare som gav mig råd, och om hur jag ska tänka.. 
Lagom till midnatt och efter en massa googlande fick jag färdigt ett litet schema till morgondagen. Får se vad jag gör till middag bara...surprise><

So help me god... 
 

                                                                            Somnar i en "I love NY"-tshirt inatt...


P.S Jag tar gärna emot lekförslag...

Kommentarer:

1 Pappa:

Hej madde! förslag till lekar: kurragömme,kasta gris,bygga koja, fotbollslekar (baseball),kubb,inte nudda golvet,gömma nyckel(fågel,fisk,mittemellan) nu fick vi ide´torka. Lycka till.

Kommentera här: